Žáci se přesvědčili o tom, jak se liší naše vnímání a pohled na stejný problém. Vyzkoušeli si činnosti, které zaměstnávají a posilují obě mozkové hemisféry.
Hodně přínosná byla diskuze o tom co děláme (a neměli bychom dělat) před spaním, co nám pomůže usnout nebo naopak spánek oddálí, co všechno může způsobit spánkový deficit u dospívajících.
Nechybělo téma stres, jeho projevy, způsoby, jak čelit zvýšené stresové zátěži, jak se vyrovnat s velkým množstvím negativních zpráv kolem nás.
Poslední sezení bylo zaměřené na prevenci návykových látek.
Diskuze, hry, brainstorming skupinové i individuální činnosti byly doplněny videoukázkami. Žáci byli aktivní, otevření, bez problémů se zapojovali do činností.
Děkujeme lektorům (lektorkám) Pedagogicko-psychologické poradny Hradec Králové, kterým se dařilo během pravidelných sezení navodit příjemnou atmosféru plnou sociálního souznění. Zároveň ukázali žákům cesty, jak čelit závažným problémům, ohrožujícím psychiku a zdraví v době plné digitálních impulzů.
Eva Dvořáková, třídní učitelka